آرشیو بهمن ماه 1401

تولید و فروش پالت پلاستیکی با بهترین قیمت و کیفیت در سراسر کشور

پالت پلاستیکی قیمت ۱۴۰۱

۵ بازديد

پالت پلاستیکی 

پالت پلاستیکی قیمت ۱۴۰۱

پالت پلاستیکی در مجموعه آذران پلاست دارای قیمتی مناسب و کیفیت مرغوبی می باشد.
پالت پلاستیکی وسیله ای برای انبار کردن کالاها و جابجایی آن ها توسط لیفتراک یا جک دستی می باشد.  
آذران پلاست مرکز فروش تخصصی انواع پالت و باکس پالت پلاستیکی می باشد. 
جدید ترین انواع پالت پلاستیکی از جمله پالت پلاستیکی روی صاف در این مجموعه با قیمت مناسب عرضه می شود. 
مشتریان عزیز جهت خرید انواع پالت پلاستیکی به صورت عمده با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.
 
پالت پلاستیکی قیمت 1401

پالت پلاستیکی 

پالت ها سازه ای مستحکم جهت حمل و جابه جایی کالا ها در بسیاری از صنایع هستند. 
از پالت های پلاستیکی علاوه بر محافظت کالا حین حمل و جابه جایی برای طبقه بندی و دسته بندی کالا ها نیز استفاده می شود. 
پالت ها در سه نوع پالت پلاستیکی، چوبی و فلزی تولید می شوند، اما امروزه متداول ترین پالت ها پالت های پلاستیکی هستند که در صنایع مختلفی جهت جابه جایی و حمل کالا مورد استفاده قرار می گیرند. 
می توانید در زیر کالا ها از پالت پلاستیکی استفاده کنید تا کالا دور از سطح زمین قرار بگیرد و در معرض آلودگی و رطوبت نباشد. 
پالت‌های پلاستیکی دارای ورودی‌هایی است که جابجایی کالا را با لیفتراک آسان می‌کند.

لیست قیمت پالت پلاستیکی

۵ بازديد

پالت پلاستیکی

لیست قیمت پالت پلاستیکی

لیست قیمت پالت پلاستیکی در ابعاد و اندازه های مختلف را می توانید از مجموعه آذران پلاست بخواهید. این مجموعه صنعتی با تولید انواع پالت پلاستیکی با بهترین متریال اولیه مرغوب، بهترین کیفیت این محصول را در بازار عرضه می کند.
جهت دریافت لیست قیمت پالت پلاستیکی می توانید با کارشناسان ما در آذران پلاست تماس حاصل نمائید.

پالت پلاستیکی

برای ساخت پالت از مواد مختلف چوب ، پلاستیک و انواع فلز استفاده می شود که رایج ترین آنها چوب و پلاستیک است. در بسیاری مواقع ، پالت های پلاستیکی مزایای بیشتری نسبت به چوب دارند.
استفاده از پالت پلاستیکی روشی بسیار مقرون به صرفه و بادوام در حمل و نقل کالا است. در حالی که پالت ها به طور سنتی از چوب ساخته می شوند، استفاده از پالت های پلاستیکی در سال های اخیر رواج بیشتری پیدا کرده است ، زیرا پالت های پلاستیکی مزایای بسیار زیادی دارند. به طور کلی باید گفت که با وجود انواع پالت، جابجایی انواع بار با استفاده از جک پالت به راحتی انجام می شود.

پالت پلاستیکی تیرک دار چیست

۵ بازديد

 پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی تیرک دار چیست



پالت‌ها‌ که به حفظ سلامت کالاها در انبار و حمل و نقل راحت آن ها کمک می‌کنند، دارای جنس‌های متفاوتی هستند. به دلیل استقبال زیادی که از این وسیله کاربردی صورت گرفته است، تولیدکنندگان اقدام به ساخت انواع پالت، در ابعاد متفاوت و همچنین قدرت تحمل و استقامت متفاوت کرده‌اند.
امروزه پالت پلاستیکی که از متریال پلی اتیلن تولید می‌شود، بسیار مرغوب‌تر و پرتقاضاتر از سایر پالت های ساخته شده، (پالت چوبی یا فلزی) است. به این دلیل که با توجه به وزن سبک آن و قابل حمل بودن، دارای استقامت قابل قبولی نیز می باشد.
بین مدل‌های مختلف، پالت پلاستیکی تیرک‌دار استحکام بیشتری دارد و به‌راحتی می‌توان آن را توسط جک جابجا کرد. در واقع پالت را می‌توان نوعی سکو با ارتفاع کم، به شمار آورد که اغلب برای انتقال بار و یا ذخیره کردن مواد به صورت منظم، در انبارها به کار می‌روند.
به‌منظور چیدمان و نگهداری کارتن، کیسه، جعبه و لوازم فولادی در انبارها، از پالت استفاده می‌کنند. پالت‌ها کمک می‌کنند کالاها در انبار روی زمین قرار نگیرند و در معرض آسیب نباشند. و بهداشتی بودن محصولات و کالا ها را تضمین می کنند.