پالت پلاستیکی کد۲۰۰۷

تولید و فروش پالت پلاستیکی با بهترین قیمت و کیفیت در سراسر کشور

پالت پلاستیکی کد۲۰۰۷

۳ بازديد

پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی کد۲۰۰۷

پالت پلاستیکی سازه ای مستحکم و مسطخ است که برای حمل و جا به جایی کالا از آن استفاده می شود. پالت پلاستیکی با توجه به کاربرد در ابعاد و اندازه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. از همین رو قیمت این پالت در ابعاد مختلف، متفاوت است. پالت‌هایی که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفتند عمدتا چوبی یا فلزی بوده‌اند.اما با پیدایش پالت ها از نوع پلاستیکی، این سازه به یکی از متداول‌ ترین پالت‌ها تبدیل گشته است. مرغوبیت این نوع پالت ها منجر شده تا بتوان پس از استفاده و در صورت عدم نیاز آن را فروخت.فروش پالت ها منجر می‌شود تا بخشی از هزینه اولیه مجددا به شما بازگردد. پالت پلاستیکی کد ۲۰۰۷ از پلاستیک فشرده و بسیار مرغوب در شرکت آذران پلاست تولید و طراحی میشود ،این کد تحمل بار در حالت ثابت ۱,۵تن و در حالت متحرک ۷۰۰ کیلو گرم  را دارا میباشد.پالت پلاستیک مذکوررا به وسیله لیفتراک فقط جابه جا میشود.
 
پالت پلاستیکی کد2007

پالت پلاستیکی 

پالت پلاستیک سازه مسطح میباشد ،که کالا و محصولات را بر روی آن میچینند و به وسیله پلاستیک بسته بندی کرده و بانوار اسکریپ آن هارا فیکس میکنند ، مزیت پالت پلاستیکی این است که  شستشو و نگهداری آن ها  بسیار راحت میباشد. پالت پلاستیکی ،از پلاستیک فشرده یا بازیافتی تهیه و تولید میشود شرکت آذران پلاست این پالت ها را طراحی وتولید میکند و در اختیارمشتریان قرار میدهد.

کاربرد پالت پلاستیکی

این پالت پلاستیکی کاربرد درجابه جایی داخلی کارخانجات  و همچنین تولیدی های کوچک دارد،پالت های پلاستیکی زنگ نمیزند ،پوسیده نمی شوند وعمر بالایی داردونیز در دوحالت به صورت متحرک و ثابت میتوان آن را جابه جا کرد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.